مزایای رپورتاژ آگهی در سئو و کسب رتبه گوگل

۴۳ بازديد

مزایای رپورتاژ آگهی در سئو و کسب رتبه گوگل

تبلیغات از دیر باز وجود داشته اند. تقریبا از زمانی که کسب و کار شکل کوچک خود را سازمان داد تا به همین امروز و قطعا هیچگاه هم نابود نخواهد شد. جالب اینجاست که مردم فکر میکنند تا شرکت های کوچک نیاز به تبلیغ دارند تا بزرگ شوند. اما اگر اینطور است پس چرا ابرشرکت هایی مثل گوگل، فیسبوک و … دست از تبلیغ برای کسب و کارشان نمیکشند. در واقع تبلیغ عنصری است که یک کسب و کار را برای همیشه زنده نگه میدارد. با رشد مشاغل و افزایش آگهی و تبلیغات مختلف شاید امروزه سخت تر از قبل بتوان تبلیغی موثر ارائه داد. ما امروز با شماییم تا درباره یک تبلیغ موثر صحبت کنیم. یعنی رپورتاژ آگهی.

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر دو کلمه Editorial به معنی مقاله و Advertisment به معنی تبلیغات را ترکیب کنیم با واژه ای به نام Advertorial روبرو خواهیم بود. این واژه دقیقا معادل کلمه رپورتاژ آگهی به معنی تبلیغی است که در قالب یک گزارش (مقاله) به مخاطب عرضه میشود. از ویژگی های رپورتاژ اگهی نامحسوس بودن تبلیغات در آن است به شکلی که مخاطب در نگاه اول متوجه نشود که مشغول مطالعه یک تبلیغ است. رپورتاژ آگهی باید به شکلی کاملا بی طرفانه روایت شود. همچنین این آگهی باید سعی کند تا تاثیر عمیقی بر ذهن مخاطبین بگذارد. اما آیا این شیوه مخصوص اینترنت است؟ در پاراگراف بعدی پاسخ خواهیم داد.

رپورتاژ مخصوص اینترنت است؟

قطعا نه. ما در طول روز در جاهای مختلفی میبینیم که از این روش استفاده میشود بدون آنکه نسبت به آن آگاه باشیم. استفاده زیاد از این روش به علت مزایای رپورتاژ آگهی و محبوبیت آن است. برای مثال در تلویزیون میبینیم که مجری یک برنامه وسط صحبت هایش به محصول خاصی اشاره میکند که بی ارتباط با موضوع برنامه نیست. در واقع این کار هم به نوعی رپورتاژ آگهی محسوب میشود. در روزنامه ها، مجلات و جا های دیگری هم ممکن است از چنین روشی استفاده شود. اما محبوبیت این تبلیغ در اینترنت هم بخاطر میزان اثر گذاری و هم بخاطر تاثیرش در سئو و کسب رتبه است.

چرا مقاله فرصت بهتری برای تبلیغات است؟

مگر چند نفر به نوشته های یک بنر توجه میکنند؟ اصلا شما چقدر زمان و مکان در یک بنر برای تبلیغ دارید؟ قطعا این مقدار محدود است. اما در یک مقاله دست شما برای ارائه کسب کارتان به شدت باز تر میباشد. به نحوی که میتوانید هویت برند خود را آشکار کنید و آن را به شکلی درست و منطقی به مخاطب ارائه دهید. در رپوتاژ آگهی شما زمان کافی برای اثر گذاری در مخاطب را دارید و فرصت این امکان در اختیار شما تا در مخاطب احساس نیاز ایجاد کنید. در واقع مقاله تبلیغاتی شما تنها یک پیام تبلیغاتی برای به دام انداختن مخاطب نیست بلکه شما مانند دوستی او را راهنمایی خواهید کرد.

رابطه سئو و رپورتاژ آگهی

فایده رپورتاژ آگهی در سایت من چیست؟ لینک لینک لینک و باز هم لینک. در واقع لینک شما در رپورتاژ آگهی که توسط یک سایت شناخته شده قرار میگیرد پیامی به گوگل است. این پیام به گوگل میگوید که سایت من توسط یک منبع قوی معرفی شده و گوگل از پیام شما بسیار خرسند خواهد شد. حالا اینکه وبسایت منبع چقدر معتبر است بستگی به مولفه های خاصی دارد که معمولا تمام سایت هایی که رپوتاژ آگهی قبول میکنند آن ها را دارند. تفاوت در میزان اعتبار آنهاست که ممکن است برای سایتی بیشتر یا کمتر باشد. مسلما هر چقدر این اعتبار بیشتر باشد هزینه بیشتری برای آگهی دادن در آن سایت باید خرج  کنید چون پیام قوی تری به گوگل میفرستید.

از مزایای رپورتاژ آگهی به صرفه بودن آن است

قطعا مولفه هزینه معیار مهمی برای سنجش یک تبلیغ است. آیا رپوتاژ از دیگر روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد؟ در واقع هزینه این تبلیغات معقول تر از هزینه های گزاف در روش های دیگر است. شما قطعا میتوانید با هزینه های پایینی در این تبلیغات حضور پیدا کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید. این یک مزیت بزرگ برای رپورتاژ آگهی است که نسبت به تبلیغات بنری در گوگل و بسیاری از روش های دیگر به صرفه تر میباشد. پس از همین حالا به فکر برنامه ریزی برای حضور در سایت های خبری باشید و از مزایای رپورتاژ آگهی غافل نشوید.

در باره دانشجو اینترنشنال چه می دانید؟

با رپورتاژ آگهی وارد جستجوی گوگل شوید

سایت های خبری از اولیت ها و سایت های مورد اعتماد گوگل هستند. پس چرا ما از این اعتماد به نفع خود استفاده نکنیم؟ ما میتوانیم با رعایت اصول بهینه سازی مطلب کاری کنیم که رپوتاژ ها رتبه خوبی در گوگل کسب کنند و راحت تر دیده شوند. چنین کاری باعث میشود تا علاوه بر کسب ورودی از گوگل در دراز مدت نیز اثر مطلوبی ازین کار را در کسب و کار خود ببینید. یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی عمر طولانی آن است. لینک های داخل رپورتاژ در طولانی مدت بیشترین تاثیر را بر روی رتبه های گوگل خواهند داشت.

شرایط رپورتاژ آگهی در دانشجو اینترنشنال

لینک ها: ارائه 3 لینک فالو  / هزینه ثبت رپورتاژ: 330 هزار تومان

  • در حالتی که بجز دامنه اصلی دامنه دیگری نیز ثبت شود هزینه بر اساس بک لینک محاسبه خواهد شد.که به شرح زیر است
  • ماهیانه 50هزار تومان / 6 ماهه 150 هزار تومان / سالیانه 300هزار تومان

عکس: 3 عدد

برای سفارش رپورتاژ می توانید با آیدی پشتیبانی به نشانی https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اینترنشنال در تلگرام در ارتباط باشید.

اعتبار سایت دانشجو اینترنشنال

رتبه ماز 3.6 / دامین آتوریتی 51 / پیج آتوریتی 36/ اسپم اسکور 2  درصد این اعتبار در حال افزایش است

برای دیدن تعرفه تبلیغات در دانشجو اینترنشنال کلیک نمایید.

 

https://visual.ly/users/levigross5/portfolio

https://www.viki.com/users/levigross5_37/about

https://levigross5.livejournal.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/levigross5/

https://profile.hatena.ne.jp/LeviGross/

http://www.wikidot.com/user:info/levi-gross

https://giphy.com/channel/LeviGross5

http://www.authorstream.com/LeviGross5/

https://weheartit.com/levigross5

https://www.magcloud.com/user/levigross5

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/146464.page

 

مشخصات فنی و ظاهری ام وی ام ???

۴۳ بازديد

مشخصات فنی و ظاهری ام وی ام ???

چینی ها از اواخر دهه 1980 به تدریج به بازار ایران باز شدند، اولین خودروهای چینی که وارد بازار ایران شدند چندان موفق نبودند و دلایل مختلفی برای این امر وجود داشت.

 

q6_hm67.jpg

 

 امروز به بررسی ام وی ام 530 می پردازیم یکی از خودروهایی که در کنار ام وی ام X33 و ام وی ام 315 را می توان سه نماینده خودروسازان چینی در بازار ایران دانست که متعلق به سه کلاس خودرویی پرطرفدار در بازار ایران بود. . ام وی ام 530 یک سدان با ویژگی های مثبت و منفی است که به طور مفصل به بررسی آن می پردازیم. امروزه علاوه بر خیابان چراغ برق تهران (خیابان ملت ) لوازم یدکی ام وی ام شوش هم میتواند گزینه مناسبی باشد چرا که برخی از قطعات به سادگی قابل تهیه نیست و می بایست ان را استوک یا دسته دوم تهیه کرد.

ام وی ام 530 شباهت زیادی به خودروهای دهه 90 دارد، طرحی که در آن هیچ ظرافتی به کار نرفته بود تا حدودی مکعبی است و البته ابعاد خودرو بزرگ است و می توان گفت در اندازه سدان های ایرانی است. مانند سمند، پژو پارس و پژو 405. بدنه خودرو طراحی بسیار ساده ای دارد. بدون شکستگی، بدون خمیدگی، فقط به سبک دهه 90 تمام شده است.اما واقعیت این است که رقبای این خودرو در ایران نیز از همین سبک طراحی پیروی می کنند و به همین دلیل نمی توان به آنها خرده گرفت. طراحی چراغ های جلو بسیار پویا بوده و برای این کار چراغ های بزرگی در نظر گرفته شده است. درهای ماشین بزرگ هستند و طول ماشین حدود 4.6 متر است که طول زیادی دارد. طراحی این خودرو با استانداردهای زمانه مطابقت ندارد، اما همانطور که رقبای آن شبیه آن هستند، نمی توان آن را مقصر دانست.

 

 

 

داخل کابین

در داخل کابین ام وی ام 530 نکات جالبی وجود دارد، اولین نکته این است که طراحی داخلی ام وی ام 530 نسبت به رقبای ایرانی-فرانسوی خود بهتر است و این خبر خوبی است. ام وی ام 530 از نظر کیفیت سطح بالایی ندارد اما راضی کننده است و خیلی کم و کسل کننده نیست. کابین MVM 530 بسیار جادار است و صندلی های بسیار نرمی دارد که تجربه رانندگی عالی MVM را برای شما به ارمغان می آورد. ام وی ام نسبت به سالی که در بازار بود گزینه های خوبی دارد و کار ما را کمی راحت می کند. دو ایربگ، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی ? جهته و سانروف از جمله آپشن های این خودرو هستند.

 میتوانید برای استعلام قیمت یا خرید قطعات و لوازم یدکی ام وی ام 530 به فروشگاه دیجی کار تماس بگیرید تا بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را داشته باشید.

فنی و موتور

در سمت موتور، ام وی ام 530 به یک موتور 2 لیتری 16 سوپاپ مجهز است که 139 اسب بخار قدرت و 176 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نیرو و گشتاور با گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. از نظر اعداد و ارقام به نظر می رسد با خودرویی سریع و با کشش و مصرف بالا طرف هستیم اما باید گفت که اینطور نیست و در بررسی آن بیشتر به آن توجه خواهیم کرد.

تست رانندگی

اولین چیزی که در داخل ام وی ام می بینید این است که صندلی راننده هم از نظر فضایی که دارد و هم از نظر راحتی صندلی و هم از نظر قرار دادن کلیدهایی که راننده به آن نیاز دارد بسیار خوب است. خوب است که با ام وی ام 530 شروع کنید زیرا گشتاور خودرو بالاست و این گشتاور در دورهای موتور نسبتا پایین ارائه می شود، بنابراین در دورهای پایین گاز را صاف کنید و خودرو شتاب نسبتا خوبی دارد، اما یک نکته بسیار مهم در مورد همان خودروی چینی و دیگر خودروهای چینی این است که بسیاری از این خودروها شتاب متناسب با قدرتی که تولید می کنند ندارند، به این معنی که انتظار داریم ام وی ام 530 با توجه به اینکه 139 اسب بخار قدرت دارد، در حد یک زانتیا 2000 سی سی باشد. اینطور نیست و حدود 2 ثانیه از زانتیا کندتر است. این به این دلیل است که خودروهای نسل اول چینی اغلب با گیربکس و تنظیمات ECU مشکل دارند و به دلیل بهینه سازی ECU، شتاب اولیه خوبی ندارند. بنابراین در حال حاضر این خودرو از نظر قدرت شتاب خوبی ندارد اما با تغییراتی در گیربکس و ECU می توان به شتاب بسیار خوبی دست یافت که به کمتر از 10 ثانیه می رسد. نکته بعدی در مورد ام وی ام 530 فرمان نرم است که باعث می شود در شهر بسیار راحت تردد کنید اما یک مشکل بسیار رایج در این خودرو سیستم تعلیق است که راه حلی ندارد جز اینکه مانند برخی از مالکان بخواهند نصب کنند. برای حل این مشکل ماکسیما شوک می دهد. این خودرو صندلی های نرمی دارد اما سیستم تعلیق آن اصلا نرم نیست و این یک نقطه ضعف بزرگ برای یک خودروی خانوادگی است. ابعاد خودرو بزرگ است اما اطراف آن میدان دید خوبی داریم و در کل رانندگی با ام وی ام 530 در شهر خوب است اما مهمترین مزیت این خودرو این است که با موتور 2 لیتری میانگین مصرف سوخت 7-8 لیتر در صد است. کیلومتر دارد که برای این حجم موتور و این ابعاد خودرو رقم بسیار خوبی است. به یاد داشته باشید که ما با خودرویی روبرو هستیم که وزنی در حدود 1350 کیلوگرم دارد.

منبع: آریانا بهشت