مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني

۲۰ بازديد

مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني )

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله نوع ها كاملا مناسب براي حفظ امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي كم و برقراري امنيت اشاره كرد. حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) هم مانند حفاظ آكاردئوني درب داراي نوع ها مختلفي است كه با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي كه ميخواهيد از اين درب ها استفاده كنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته كنيد. البته بايد بدانيد كه حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) نسبت به حفاظ آكاردئوني درب وزن كمتري دارد و بسيار سبك است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در ساختمان

بدون شك زماني كه شما هم به دنبال ساخت و ساز يك ساختمان هستيد، نكته اي كه براي شما مهم است اين است كه امنيت ساختمان شما تا حد زيادي برآورده شود. معمولا نوع ها حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در خارج از ساختمان نصب مي شود.

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها آهني بدانيد!

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارقين اجازه مي دهند كه راهي به داخل ساختمان شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان

انتخاب حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي كنيد، حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده كنيد.

حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را خريداري كنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/005840af-7ba1-4e8f-789f-d16f443f655f/84bdc674e40c47ceefcc5b4cdc47cf78

https://www.merchantcircle.com/blogs/seo-ace-india1-new-york-ny/2021/8/-/2071028

https://infosite.siterubix.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%87%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/256790

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9535765

https://www.dailystrength.org/journals/hfz-pnjrh-ahny-mdrn-frfwrjh-chyst

https://diigo.com/0lknba

https://sites.google.com/view/hged/home

https://www.bloglovin.com/@muhammadzaid28/9320723

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۲۱ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

حقايقي درباره پكيج هاي دوربين مداربسته در بازار

۳۰ بازديد

حقايقي درباره پكيج هاي دوربين مداربسته در بازار

مدتيست در بازار چند عدد دوربين مداربسته  و دستگاه ضبط به همراه متعلقات تحت عنوان پكيج دوربين مداربسته به فروش ميرسد.

قيمت اين پكيج ها بسيار مناسب بوده و به همين دليل اكثر مردم نياز خود را با اين نوع محصولات برطرف ميكنند.

غافل از اينكه نميدانند هزينه اي كه پرداخت ميكنند بابت چند عدد دوربين و دستگاه ضبط درجه پايين چيني و متعلقات غير استاندارد ميباشد.

متاسفانه دوستاني كه اين محصولات را ارائه ميكنند براي ارزان شدن و ثابت ماندن حاشيه سود خود از معمولي ترين و بي نام و نشان ترين دوربين ها و دستگاه هاي ضبط استفاده ميكنند كه 90 درصد اين موارد گارانتي ندارند و هنگام فروش ادعا ميكنند كه اجناس داراي گارانتي ميباشند ولي در واقع خود آنها پكيج خود را گارانتي  ميكنند و در بسياري از مواقع با دروغ و فريب دوباره مشتريان خود مشكلات پيش آمده اعم از سوختگي دوربين ، كاهش كيفيت تصوير ، سوختگي هارد ديسك و مسائلي از اين قبيل را تقصير نگهداري نادرست كاربر يا خارج بودن از شرايط گارانتي اعلام ميكنند.

جدا از اين موارد ، لوازم مورد نياز ديگري مثل كابل ها نقش مهمي در كيفيت و دوام سيستم ايفا ميكنند كه بازهم به دليل بهره سود بيشتر و قيمت پايين تر در پكيج هاي مذكور از كابل هاي شيلد آلومنيوم و يا مغزي آلومنيوم با رنگ مس استفاده ميشود كه كيفيت و عمر تصاوير را در طولاني مدت به شدت كاهش ميدهد و در بسياري از موارد از كابل هاي تركيبي هم استفاده ميشود كه در آنها از سيم هاي افشان نازك به عنوان رساناي برق استفاده مي شود . اين نوع كابل ها به دليل نزديكي برق كنار تصوير باعث ايجاد نويز در تصوير شده و در گذر زمان به دستگاه و دوربين آسيب جدي وارد ميكند.

همچنين در مواردي ديده شده كه دوربين هارا با لنز سوني معرفي ميكنند و يا كل پكيج را ساخت كشور كره اعلام ميكنند. در رابطه با لنز سوني لازم است بگوييم كه عموما دوربين هاي مداربسته به دو دسته ccd و cmos تقسيم ميشوند.

در واقع منظور همان هسته پردازنده تصوير است كه در دنيا فقط چند كمپاني بزرگ و معتبر اقدام به توليد آنها ميكنند مثل سوني ، شارپ و …. پس هنگام شنيدن اين واژه (لنز سوني) بدانيد كه منظور چيست.

در ضمن تمامي محصولات مداربسته داخل بازار ايران غير از چند برند معروف همگي ساخت كشور چين هستند.

نتيجه گيري كلي در رابطه با پكيج هاي دوربين مداربسته :

1- هنگام خريد سعي كنيد از برند بودن دوربين ها و خصوصا دستگاه ضبط اطمينان پيدا كنيد.

برند هاي معتبر و قيمت مناسب بازار ايران:

HIKVISION

DAHUA

CNB

HIVISION

EVERSMART

2- از گارانتي معتبر اجناس مطمئن شويد.

معمولا شركت هاي ارائه كننده گارانتي داراي وب سايت و شماره ثبت و اينماد ميباشند.

از كجا بفهميم جنس مورد نظر برند معتبر است يا نه؟

هر دوربيني كه برند واقعي باشد داراي سريال يا شماره مدل معتبر است.

كافيست شماره مدل دوربين را بپرسيد يا از زير دوربين رويت كنيد و بعد آن را در قسمت جستجوي سايت گوگل تايپ كنيد . اگر نتيجه فوق شامل چندين سايت با آدرس هاي متفاوت بود و همچنين در قسمت جستجوي عكس گوگل تصوير همان دوربين به صورت متوالي نمايش داده شد بدانيد آن محصول برند است و شناسنامه دارد. به عنوان مثال اين يك شماره مدل از دوربين هايك ويژن ميباشد.

DS-2CE55C2P(N)-IRP

بعد از جستجو در گوگل به نتايج فوق خواهيد رسيد.

و در آخر نكته اي مهم در اينباره:

قيمت دوربين با برند معتبر ممكن است كمي گرانتر از دوربين هاي تقلبي  باشد.

به عنوان مثال در نظر بگيريد كه شما يك پكيج ارزان قيمت 4 دوربيني را با  مبلغي به صورت فرض حدود 1ميليون چهارصد هزار تومان تهيه كرديد ،و  قرار باشد 200 تا 400 هزار تومان بيشتر هزينه كنيد و در عوض از برند معتبر استفاده كنيد ، صاحب سيستمي با كيفيت و با عمر طولاني و همچنين با گارانتي معتبر شركتي خواهيد شد و در نهايت امر اصلا اين رقم مابه تفاوت ارزش چنين ريسك بزرگي ندارد.

يا در مواقع سرقت يا به هر دليل ديگري نياز به دسترسي تصاوير ضبط شده داشتيد ، ميتوانيد با اطمينان خاطر از كيفيت و صحت وجود ، از آنها استفاده كنيد .

در مواردي ديده شده دستگاه غير استاندارد خود به خود خاموش شده يا از ضبط متوالي ايستاده ، همچنين در مواردي باعث از بين رفتن هارد ديسك شده و فروشنده عيب دستگاه خود را نپذيرفته و دليل اتفاق را نوسان برق عنوان كرده و شامل گارانتي خود ندانسته.

نكته پاياني :

دستگاه هاي ضبط داراي برند هميشه از نرم افزارهاي قدرتمند و اختصاصي بهره مند هستند و در زمان انتقال تصوير روي موبايل و رايانه بسيار كم مشكل و با كاربري ساده و محيط جذاب هستند ولي دستگاه هاي ارزان قيمت و تقلبي از برنامه هاي عمومي استفاده ميكنند و كار كردن با آنها اكثرا دشوار و گيج كننده است همچنين امكان هك شدن و دسترسي افراد سودجو به تصاوير دوربين هاي شما بسيار زياد است.

 

  1. https://replit.com/@hiktejarat
  2. https://www.snupps.com/hiktejarat
  3. http://ttlink.com/hiktejarat
  4. https://www.quora.com/profile/Hiktejarat

 

 

 

قبل از اقدام براي تعمير آسانسور بخوانيد!

۲۲ بازديد

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۲۳ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

۲۸ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

كليد و پريز مدل ايران يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين مدل‌هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز‌هاي مدل ايران 2009 و ايران 2008 در طول مدت توليد در طي ساليان متوالي همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه‌ها و به روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت صنايع فضل الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل ايران با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل ايران 2009 و ايران 2008 با توجه به كيفيت بالا و طراحي منحصر بفرد و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ايران همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد.

يا به عبارتي ساده‌تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ايران در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز‌ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ايران داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ايران به شرح زير ميباشد:

ايران اقتصادي 2009:

همانگونه كه از اسمش پيداست مدل ايران اقتصادي 2009 داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ سفيد و كرم توليد ميگردد و شايد بتوان گفت از ارزان‌ترين مدل كليد پريز‌ها ميباشد، كه البته داراي مكانيزم با كيفيت ميباشد.

قاب رويه كليد پريز ايران اقتصادي 2009 سفيد و ايران اقتصادي 2009 كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد.

ايران 2009 رنگي (پينتينگ):

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

مدل ايران 2009 رنگي (پينتينگ) از كليد و پريز داراي قاب‌هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره‌اي، زغال‌ سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم ايران 2009 استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز‌ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ‌ها لذت ببرند. كليد پريز ايران پينتيگ 2009 با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي مي‌بخشد و همچنين داراي قيمت ميان رده ميباشد.

ايران 2008 (ترنسپرنت):

در طراحي مدل ايران 2008 ترنسپرنت از كليد پريز‌ها از يك قاب طلقي با جنس پلي كربنات مقاوم در برابر خط و خش و همچنين مقاوم در برابر اشعه uv استفاده شده است. اين مدل شامل رنگبندي‌هاي متنوعي از جمله ترنسپرنت قهوه‌اي، ترنسپرنت شيشه‌اي شفاف، ترنسپرنت صورتي، آبي، خاكستري و سبز و ياسي ميباشد.

از نكات قابل توجه در اين مدل ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه در طرح ايران 2008 شيشه‌اي به لطف قاب طلقي شفاف اين قابليت وجود دارد كه كاغذ ديواري‌هاي متنوع مطابق با كاغذ نصب شده روي ديوار را در  قسمت  زير قاب طلقي شفاف اين مدل نصب نمود تا هماهنگي بيشتري در دكوراسيون داخلي رو براي شما به ارمغان بياورد.

از مدل‌هاي پر فروش اين طرح ميتوان از مدل ايران قهوه‌اي بژ و ايران 2008 شيشه‌اي نام برد.

ايران متال سيلور:

هماهنگونه كه مشخص است در ساخت مدل ايران متال از متريال فلز (آلومينيوم و سرب خشك و… ) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز كاملا فلزي ميباشد كه جدا از زيبايي بي‌نظير، مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده‌اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد. در حال حاضر اين مدل در چند رنگ: متال سيلور براق، متال سيلور مات، متال كروم تيره و متال طلايي و زيتوني توليد ميگردد.

همچنين شايان ذكر است ميتوان به صورت آپشنال و سفارشي در اين مدل كليد پريز متال سيلور كه به صورت اختصاصي و محدود توليد ميگردد از نگين‌هاي درخشان و براق استفاده كرد كه زيبايي خاص و دوچنداني به اين طرح  افزوده ميكند.

البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز‌هاي گران قيمت و از سري كليد پريز‌هاي لوكس و لاكچري ميباشد.

 ايران 2009 فيلم پترن:

در ساخت و توليد مدل ايران 2009 فيلم پترن از طرح‌هاي خاص استفاده شده است كه در فضاهاي مختلف ميتوان با متريال‌هاي استفاده شده از دكوراسيون داخلي و محيط اعم از چوب و mdf و سراميك هماهنگ‌سازي كرد. تطبيق‌پذيري مدل ايران آن را براي انواع پروژه‌هاي ساختماني به گزينه مطلوب تبديل مي‌كند.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل 2009 فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد كه به صورت تكنولوژي فيلم پترن روي كليد و پريز‌ها ظهور ميگردد. كليد پريز ايران مدل 2009 فيلم پترن داراي تنوع طرح‌هاي متنوع از جمله طرح چوب – طرح سنگ – طرح كوبيسم يا هاشور و طرح سراميك ميباشد.

مي‌توان از قاب مياني با رنگ‌هاي بژ -نقره‌اي -زغال سنگي -زرشكي -سفيد و كرم  استفاده كرد كه با تركيب كردن اين مجموعه طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر ميتوانيد كليد و پريز جديد منطبق با دكوراسون داخلي و رنگ محيط پيرامون خود خلق كنيد.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ايران با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا مي‌تواند در محيط‌هاي اداري، منازل، ساختمان‌هاي تجاري، پروژه‌هاي انبوه‌سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ايران و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و آنلاين خريدتون رو انجام و سفارشات خودتون رو ثبت و به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

 

آموزش طراحي لباس

۲۰ بازديد

آموزش طراحي لباس

 

اگر مي خواهيد در حرفه طراحي لباس كار كنيد اما فكر مي كنيد مهارت يا استعداد كافي نداريد ، ما اينجا هستيم تا به شما بگوييم "مي توانيد"

توجه داشته باشيد كه نبايد مستقيماً از ساير طراحان كپي كنيد ، مخصوصاً اگر قصد فروش آثار خود را داريد. اما روي جزئياتي كه دوست داريد تمركز كنيد و آنها را در طراحي خود بگنجانيد. اين مي تواند شكل يقه ، تنه ، جليقه دامن يا هر چيزي باشد كه توجه شما را جلب مي كند.

لباس هاي قديمي يكي از جذاب ترين طرح هاي لباس را دارند. از آستين ها و يقه ها يا شكل دامن آنها مي توان به عنوان الهام بخش طراحي آنها استفاده كرد. لباس هاي قومي نيز جذابيت هاي زيادي دارد و به راحتي با دوخت يا ساير جزئيات تزئيني در يك تاپ يا لباس ساده تركيب مي شود. به عنوان مثال ، لباس زير زنانه يك كت و شلوار دو تكه از دهه 1920 است كه به طراحان انگيزه مي دهد. به گردن پهن و آستين هاي باريك توجه كنيد. به خصوص چين هاي سمت چپ و كمربند پاييني شكل زيبايي به لباس مي بخشد.

 

اگر لباس هاي خود را از پارچه هاي موجود در فروشگاه هاي پارچه مي خريد و مي دوزيد ، به اين معني است كه قبلاً در مورد سبك ها ، رنگ ها ، پارچه ها و جزئيات مختلف تصميم گرفته ايد. شما هنگام خريد تصميمات مشابهي مي گيريد و سبك هايي را انتخاب مي كنيد كه داراي جزئيات مورد نظر شما باشند. در واقع ، لباس هاي خود را با استفاده از مدي كه هنگام دوختن يا هنگام خريد در نظر مي گيريد طراحي كنيد.

 

عناصر طراحي لباس

دوره طراحي لباس عناصر طراحي لباس عبارتند از: خط ، فضا ، شكل ، فرم ، بافت و رنگ.

 

عناصر طراحي

جزئيات طراحي كه مي تواند براي متمايز كردن سبك شما استفاده شود عبارتند از:

شكل گردن يا يقه

طول ، شكل و آستين (با يا بدون دستبند

شكل ، طول و دامن

طول ، شكل و بالا يا بلوز

                                                   

                             

 

دوره طراحي لباس  با تركيب اين عناصر مي توان انواع بي پايان سبك ايجاد كرد. به عنوان مثال ، يقه روسري با آستين كوتاه يا يقه آستين گردن V و يقه گردن را امتحان كنيد. اين تغييرات ساده در يك بلوز يا بالا است.

https://www.tourismonline.co/news/105994/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3

            

 

دوره طراحي لباس همچنين مي توان از درزهاي شكل دهنده به عنوان عناصر طراحي استفاده كرد. اين درزها به لباس فرم و تناسب مي بخشد.

بسته به جزئيات سبك انتخاب شده ، حتي ساده ترين لباس ها نيز مي توانند متفاوت به نظر برسند. به عنوان مثال ، زير هر دو لباس به يك اندازه شبيه هستند. سبك هاي ساده و راحت با خط كمر طبيعي. اما رنگ ، چاپ و موقعيت هاي متفاوتي دارند. همانطور كه مي بينيد يكي از لباس ها آستين دارد و لباس ديگر آستين ندارد.

 چگونه مي توان طراحي لباس را شروع كرد

دوره طراحي لباس  چگونه مي توانيم طراحي لباس خود را شروع كنيم؟ فقط شروع به نقاشي كنيد! به مجلات نگاه كنيد ، زماني كه سلبريتي مورد علاقه خود را ديديد ، برنامه ريزي سريع داشته باشيد يا هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني يا فيلم جزئيات را بنويسيد. سپس شروع به قرار دادن اين جزئيات روي يك لباس كنيد.

 

 

دوره طراحي لباس  با افزودن دامن براق ، آستين كامل يا يقه مي توانيد تنوع بي پايان در دنياي مد داشته باشيد. به طور كلي ، عناصر ساده اي كه در تركيب هاي مختلف كنار هم قرار گرفته اند ، طراحي لباس را ايجاد مي كنند. براي الهام گرفتن در ايجاد طرح هاي لباس ، مي توانيد به طرح هاي خود ، گذشته ، فرهنگ هاي ديگر ، طبيعت يا جديدترين مجلات مد نگاه كنيد.

 

 

دوره طراحي لباس  لباس زير نيز يك كورتا است كه يك لباس سنتي مردانه در هند است. يقه و آستين معمولي دارد ، اما داراي چين هاي جانبي بسيار بسيار مدرن و يك سجاف نامتقارن است.

 طراحان چگونه لباس طراحي مي كنند؟

طراحان لباس روندهاي مد را مطالعه مي كنند ، طرح هاي لباس و لوازم جانبي را ترسيم مي كنند ، رنگ ها و پارچه ها را انتخاب مي كنند و بر توليد نهايي طرح هاي خود نظارت مي كنند. توليدكنندگان نساجي از اين گزارش روند براي شروع طراحي پارچه ها و الگوها استفاده مي كنند در حالي كه طراحان مد شروع به طراحي طرح هاي اصلي مي كنند.

 

براي طراحي لباس به چه دانش نياز داريد؟

سن ، جمعيت ، مراحل زندگي ، شغل ، عشق ، دوست نداشتن ، شخصيت ، فعاليتها ، ارزشها و سيستم اعتقادي را در نظر بگيريد. هرچه دقت شما بيشتر باشد ، بهتر است. هنگام انتخاب محصول خود ، برعكس عمل كنيد. تصميم نگيريد كه مي خواهيد چه چيزي را طراحي كنيد و سپس بيرون برويد و به دنبال مشتري براي آن باشيد. از ابتدا لباس هاي مورد نظر خود را با سليقه و خلاقيت موجود طراحي كنيد.

 

طراحان لباس كجا لباس هاي خود را طراحي مي كنند؟

اكثر طراحان مد براي فروشگاه ها

در اين مراحل آزمايش و خطاي زيادي وجود خواهد داشت. برخي از عناصر طراحي به خوبي با هم كار مي كنند ، برخي ديگر اينطور نيستند ، بنابراين سعي نكنيد تمام جزئيات مورد علاقه خود را در يك لباس قرار دهيد. چيزهاي زيادي وجود دارد كه ممكن است دوست داشته باشيد و ممكن است تمركز خود را از دست بدهيد.

سپس رنگ را اضافه كنيد. رنگ مي تواند يك طرح را بسازد يا خراب كند. تغيير رنگ يا تركيب رنگ مي تواند ظاهر كاملاً جديدي را براي همان مدل ايجاد كند!

به طور كلي ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد كشيدن ، كشيدن و ترسيم كردن است. تركيبات مختلف را امتحان كنيد تا آنچه را كه واقعاً دوست داريد پيدا كنيد.

 

 

با استفاده از دو سبك بالا ، ما مي خواهيم دو تونيك متفاوت با استفاده از عناصر آنها ايجاد كنيم.

 

دوره طراحي لباس  تصوير سمت چپ بيشتر به مردان اشاره مي كند ، اما يقه هاي زنانه و آستين هاي باريك بيشتر از لباس هاي دهه 1920 گرفته شده است. لباس سمت راست با سجاف نامتقارن كوتاه مي شود. اين امر مستلزم برداشتن كمربند از بالاي لگن است.

 

هيچ يك از تونيك هاي طراحي شده كپي نيستند ، اما هر دو عنصر ريشه تاريخي و قومي خود را حفظ كرده اند.

 

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۲۴ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در جنوب تهران با سرويس تي وي

۲۶ بازديد

تعمير تلويزيون در جنوب تهران با سرويس تي وي

 نمايندگي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ جنوب براي اطمينان از رضايت شما، بالاترين سطح خدمات حرفه اي و مقرون به صرفه را ارائه مي كند. از جمله خدمات تلويزيون كه در جنوب به صورت تخصصي ارائه مي شود مي توان به نصب و تعمير تلويزيون در محل در جنوب اشاره كرد.

تعمير ال اي دي

تعمير ال سي دي

تعمير تلويزيون

 سرويس تعميرگاه معتبر تلويزيون در جنوب با سال ها تجربه در اين زمينه

تعمير گاه نمايندگي آماده پذيرش مسئوليت تعمير تلويزيون با تعهد كامل مي باشند.

تعمير در منزل يا محل مورد نظر شما با مشخص زمان توسط شما

تعمير سريع و تضميني با قطعات اصل ضمانت دار

? ماه ضمانت خدمات تعمير با پشتيباني ?? ساعته در ? روز هفته

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون طي سال ها تجربه در زمينه سرويس دهي خدمات تعمير تلويزيون به خوبي به اين نتيجه دست پيدا كرده كه تلويزيون در منزل و محل شما از اهميتي خاصي برخوردار بوده و شركت ها و برندها هم براي اين كار همه توان خود را به كار برده اند تا تلويزيونات خود را با بهترين كيفيت توليد كنند و با توجه به آمار فروش و توليد تلويزيون به راحتي مي توان متوجه شد كه اين تلويزيون مورد استقبال مردم واقع شده و همه كساني كه از اين تلويزيونات استفاده مي كنند در خريد بعدي خود مطمئنا به دنبال تلويزيون خواهند گشت چون ما اعتقاد داريم كه توليد تلويزيون با كيفيت نيازي به تبليغات نداشته و همه هزينه هاي هنگفتي را كه در بخش تبليغات نياز به صرف كردن است را در بخش توليد و كيفيت توليد تلويزيون به كار مي بريم.

تعمير تلويزيون

سرويس تي وي با سال ها تجربه در زمينه تعمير برد و انواع تلويزيون از جمله با بهره گيري از كادر متخصص تعمير تلويزيون، آمادگي دارد تعمير تلويزيون هاي شما را در اسرع وقت و با قيمت بسيار مناسب در منزل يا محل شما به عهده بگيرد. وجه تمايز اين نمايندگي از لحاظ فني: تسلط كامل متخصصين به آخرين تكنولوژي ساخت و تعمير انواع تلويزيون است، آناليز و تحليل با بهره گيري از جديدترين تجهيزات تعمير تلويزيون و از طرفي ديگر قيمت بسيار مناسب تعمير و قطعات است.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سرويس تعمير تلويريون، ارسال نيروي متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نياز به اين شهرستان ها در اسرع وقت، پذيرش كار از همكاران داراي مجوز رسمي و تعمير و فروش برد انواع تلويزيون است.

نمايندگي تلويزيون

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون SAMSUNG است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط دارنده تلويزيون و حضور متخصصين تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با كمك پيشرفته ترين تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

تعمير تلويزيون در منزل

تعمير تلويزيون در منزل براي آن دسته از مراجعيني است كه تلويزيون تلويزيون آن ها دچار مشكل شده و به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه وجود ندارد.نمايندگي به منظور آسايش خاطر و رفاه حال هموطنان، اين امكان را فراهم كرده است تا در صورت درخواست مراجعين محترم، كادر تعمير و تعميركار اين مركز، براي تعمير تلويزيون منزل ارسال گردند. در اين كارشناسشناسان تعمير خود به محل مورد نظر ارسال شده و همه عمليات مورد نياز براي تعمير و بررسي كامل تلويزيون را انجام مي كنند.

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات سرويس تي وي محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود