فرايندها و فناوري در صنعت دوربين مداربسته

۳۹ بازديد

فرايندها و فناوري در صنعت دوربين مداربسته

مردم به طور كلي چيزهاي بيشتري در زندگي خود نمي خواهند، آنها كيفيت بهتر در ابزار و نوع زندگي خود را جست و جو مي كنند. مردم  داده هاي بهتر، فناوري بهتر و فرايندهاي بهتر را پيش خريد مي كنند.

تحول ديجيتال و استفاده از دوربين هاي مداربسته مزاياي بهتر و قابل توجهي را براي امنيت ايجاد مي كند: به عنوان مثال ، سنسورهاي متصل به اينترنت اشيا، تجزيه و تحليل ويدئويي و يادگيري ماشين تهديدات را سريعتر شناسايي مي كنند. فناوري هاي گردش كار و اتوماسيون ، پاسخ هاي معمول را شناسايي ، بررسي و اصلاح مي كنند. فناوري مبتني بر ابر مزاياي زيادي مانند چابكي ، توانايي تحيلي در مقياس بزرگ و تحرك را فراهم مي كند.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مدار بسته

تلفن هاي هوشمند  و دستگاه هاي ديجيتال متصل به اينترنت ارتباط و همكاري در زمان واقعي را فراهم مي كنند. بنابراين رسيدگي به تمام نيازهاي  برتر در يك رويكرد امنيتي ضروري است  و شما ابتدا بايد بر اولويت ها و نيازهاي تجاري تمركز كنيد. استفاده از دوربين مداربسته براي تامين امنيت يك مكان يك موضوع بديهي است.

به اين فكر كنيد كه چگونه ساده سازي اساسي را در دستور كارهاي تبديل ديجيتال قرار دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه پيچيدگي هاي موجود در تكنولوژي، خطرات غيرقابل كنترل زيادي ايجاد نمي كند. يادتان باشد كه  طراحي مديريت ريسك امنيت سازماني در يك مدل عملياتي كسب و كار ، قدرت همكاران  شما را براي تغيير ايمن و مطمئن در زمان آينده فراهم مي كند.

تحول در جهان

نكته پاياني در اين خصوص اين است كه به هر حال فناوري ديجيتال در حال دگرگوني جهان پيرامون ما است و تحول ديجيتال در صنعت امنيت در آينده نزديك سرعت بيشتري هم خواهد گرفت و اين تحولات بر هر حوزه امنيتي نيز خود به خود تأثير مي گذارد. در حال حاضر متخصصان امنيتي علاوه بر ارائه خدمات امنيتي سنتي ، خدمات امنيتي با تكنولوژي هاي روز را نيز بايد توسعه دهند. پذيرش اين امر بر استخدام پرسنل امنيتي ، آموزش و تعامل كارمندان در تيم امنيتي و همكاران غير امنيتي تأثير مي گذارد. بنابراين كمربرندهاي خود را محكم ببنديد و آماده آموزش هاي جديد براي ورود به دنياي جديد با تغيير و تحولات تكنولوژيك سريع باشيد.

بيشتر بخوانيد:        تي وي تي   دوربين مداربسته      

 

 

خمير دندان آلوئه ورا

۳۳ بازديد

خمير دندان آلوئه ورا

اين محصول يكي از محصولات شركت Forever در زمينه مراقبت شخصي است. در واقع اين خميردندان كه با نام ژل توت توليد مي شود ، يكي از بهترين خميردندان هاي جهان است. اين خمير دندان خاصيت سفيد كنندگي خارق العاده اي دارد.

 

خمير دندانهاي بدون فلورايد حاوي آلوئه ورا آلي

آلوئه ورا باقي مانده است كه براي كيفيت و تطبيق پذيري شامل مراقبت از دندانهاي گرانبها است. دندان هاي شما با خمير دندان Forever ، يكي از بهترين خميردندان هاي بازار ، براق مي شوند. اين خمير دندان با فرمولاسيون براي استفاده يا كل خانواده حاوي مواد اوليه با بهترين كيفيت است.

 

اين خميردندان براي بيماران گياهخوار نيز مناسب است زيرا نمي تواند حاوي مواد جانبي جانوري باشد. قرص نعناع فلفلي و نعناع فلفلي غذاهايي هستند كه باعث مي شوند احساس شادابي و تميز كنيد. از آنجا كه تمام محصولات Forever گياهي هستند و از گياهان آلوئه ورا ساخته مي شوند ، مي توانند از بالاترين كيفيت برخوردار باشند و گياهي باشند. از اين رو ، با استفاده از اين خمير دندان در دهان ، احساس شادابي ايجاد مي شود.

 

تركيب ژل آلوئه ورا قوي لثه ها و پوشش دهان را نرم مي كند و وقتي مسواك زدن بسيار دردناك است مي توان مستقيماً از آن استفاده كرد.

 

سالها تحقيق ، توسعه و ترميم با دانشمندان و دندانپزشكان فرمولي كاملاً فرمول شده براي هميشه بهم پيوند زدن كه در تميز كردن دهان و دندان موثر است. نتيجه فرمول آلوئه ورا است كه باعث شادابي نفس و سفيد شدن دندان بدون سايش مي شود.

 

خانواده شما از طعم و مزه و تميزي دهان شما بسيار راضي هستند و از آنجا كه دندان ها قسمت مهمي از دهان شما هستند ، بنابراين بايد از بهترين ها براي محافظت از آنها و استفاده از پوسيدگي دندان استفاده كنيد. زيرا در غير اين صورت بايد هزينه هاي زيادي را براي دندان هاي خود هزينه كنيد. بنابراين با كمك اين خميردندان از اين پس از هزينه هاي زيادي جلوگيري مي كند.

 

خواص مهم خمير دندان Forever

خاصيت سفيد كنندگي عالي

ضد سايش و پوسيدگي دندان

بدون فلورايد

از بوي بد دهان خودداري كنيد

از پوسيدگي دندان جلوگيري كنيد

خاصيت نسوزاندن بافت ها و تركيبات خمير دندان Forever براي دندان ها مفيد است. جوش شيرين يا پراكسيد كه در ساير محصولات وجود دارد ، ميناي دندان را از بين مي برد و باعث التهاب لثه ، زردي دندان و حساس شدن آن مي شود. نعناع طبيعي داراي طعم دلپذير و اثر ضد التهابي است.

 

اين خمير دندان ژله اي به شما امكان مي دهد به دليل وجود انرژي در بدن و توده هاي موجود در زبان و همچنين مواد غذايي باقي مانده روي لب در بدن بمانيد ، زيرا اگر اين مواد باقي بمانند زير لثه ها است ، يعني ممكن نيست. و اين يك مورد بسيار خاص است و يكي از دلايل ايجاد بوي نامطبوع در دهان شما اين است كه بهترين راه استفاده از اين خميردندان استفاده از خدمات دندانپزشكي با ليزر است.

 

اين خمير دندان ژله اي بدون مواد ساينده و سفيد كننده است كه مي تواند سريعتر از دندانهاي ديگر به مرور دندانهاي شما بپردازد و دندانها را سفيد كند و باعث آسيب رساندن به دندانپزشكي ميناي دندان شود و حتي به دليل خمير دندان Sensodine براي سفيد كردن ، آن وجود ندارد. براي جلوگيري از دندان درد يا حساسيت دندان استفاده مي شود ، اما اكنون استفاده از اين ژل دهان شويه را ترجيح مي دهد.

 

موارد و روش هاي استفاده از خمير دندان Miracle Forever

از خونريزي لثه جلوگيري كنيد: مسواك زدن روزانه مي تواند باعث خونريزي لثه شود.

بهبود زخم هاي دهان: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

بوي بد دهان: فقط از آن مانند خميردندان هاي معمولي استفاده كنيد.

كمك به افراد سيگاري: مقداري از آن را روي لب هاي خود بگذاريد.

كمك سرفه: مقداري از آن را قورت دهيد.

جوش ها را از بين ببريد: كمي از آن را روي جوش ها بماليد.

درمان سرماخوردگي: با آب گرم مخلوط شده و استنشاق شود.

تسكين سردرد: مقداري از آن را روي پيشاني قرار دهيد.

درمان گزش پشه و مورچه: مقدار كمي از آن را در محل گزش قرار دهيد.

سوختگي و زخم هاي پوستي: كمترين اطمينان را به پوست آسيب ديده وارد كنيد.

رفع خشكي ، تيرگي ، ترك و زخم پا: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

ترك پاشنه و خشكي: مقداري خمير روي پاشنه بماليد.

براي تسكين درد دندان درد: فقط مقداري از آن را در محل درد قرار دهيد.

شستشوي صورت: به طور مرتب از آن استفاده كنيد تا روي صورت بماليد.

درمان بواسير: از خارج استفاده مي شود.

مشكلات پوستي: مقدار كمي را از ناحيه آسيب ديده مانند عفونت هاي قارچي استفاده كنيد.

درمان زخم هاي موجود: مقداري ژل دندان بر روي زخم قرار دهيد.

براي تسكين گلودرد: كمي خمير دندان را با آب گرم مخلوط كرده و غرغره كنيد.

 

 

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

۴۰ بازديد

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي

 

 

 

چه نكاتي بايد در زمان نصب داربست رعايت كرد

۳۳ بازديد

لوله داربست يكي از محصولاتي است كه روش اتصال و كيفيت آن براي آن بسيار مهم است ، زيرا عدم اطلاع از مشخصات آن مي تواند صدمات زيادي وارد كند. اين محصول در دسته لوله خياطي داربست غرب تهران در تهران  قرار دارد كه از يك ورق گرم (ورق سياه) شش متري توليد مي شود. لوله داربست به طور گسترده اي در ساخت و ساز استفاده مي شود و اغلب به عنوان داربست استفاده مي شود. لازم به ذكر است كه لوله داربست در صنعت با نام لوله 5 نيز شناخته مي شود. در مرحله بعدي مي خواهيم شما را در مورد كاربرد و مشخصات فني اين محصول به شما عزيزان اطلاع دهيم. براي ديدن ليست قيمت لوله هاي داربست كليك كنيد.

 

لوله داربست چيست؟

داربست يك سازه فلزي نقاب نما  است كه براي دسترسي به مناطق سخت ساختمان در حين ساخت استفاده مي شود. داربست از 3-6 متر لوله هاي فلزي تشكيل شده است. اين لوله ها كه به داربست معروف هستند ، در دو نوع سبك و سنگين و با شرايط وزن متفاوت وجود دارند. اندازه استاندارد اين محصول داراي قطر خارجي 48.3 ميلي متر و ضخامت ديواره 3.2 ميلي متر و طول 6 متر است.

 

قيمت لوله هاي داربست

ساخت داربست با اتصال لوله هاي داربست انجام مي شود. اين لوله ها توسط گيره هاي خاصي به يكديگر متصل مي شوند. لوله داربست در واقع همان لوله صنعتي است. هيچ مايع از طريق اين لوله ها منتقل نمي شود ، بنابراين تحت آزمايش هاي آب و گاز نيستند. اين لوله ها فقط براي مصارف صنعتي بوده و كاربرد آنها در صنايع و سازه هاي مختلف است. متداول ترين اندازه لوله داربست 11.2 اينچ يا همان درجه 5 است و همانطور كه گفته شد ، اين لوله در صنعت به عنوان لوله 5 نيز شناخته مي شود. همچنين حداكثر ضخامت اين لوله مورد استفاده در صنعت 2.5 و 2 ميلي متر است.

 

داربست ها معمولاً از ميله هاي چوبي يا فلزي ساخته مي شوند و به عنوان تكيه گاه برخي سازه ها مورد استفاده قرار مي گيرند. ساخت اين سازه ها به تخصص خاصي احتياج دارد ، زيرا در صورت آسيب ديدن ، خسارات زيادي به بار مي آورد. فاصله داربست از ساختمان حدود 40-30 سانتي متر است ، اما براي انتخاب مناسب ترين فاصله توجه به معمار مهم است.

 

ارائه انواع مختلف اسكلت

داربست  نقاب نما با چكش ستاره اي: اين سازه ها از درپوش هاي افقي و پايه هاي عمودي تشكيل شده اند. از مزاياي استفاده از اين داربست مي توان به باز و بسته شدن آسان و عدم نياز به آچار ، عدم بستن در ارتفاع زياد ، عدم نياز به كارگر ماهر ، سهولت جابجايي و انتقال اشاره كرد.

https://darbastnama.ir/

لوله داربست

داربست مثلثي: اين ساختارها از قاب هاي مثلثي تشكيل شده اند كه به صورت نر و ماده به يكديگر متصل مي شوند. از مزاياي آن مي توان به سهولت باز و بسته شدن و عدم نياز به نيروي كار ماهر اشاره كرد.

 

داربست مثلثي

داربست با چكش ليوان: اين سازه از پايه هاي عمودي و درپوش هاي افقي تشكيل شده است. از مزاياي آن مي توان به قابليت توسعه در نقشه و نياز به اتصال ارتفاعات زياد و امكان استفاده در داربست در نماي ساختمان ها اشاره كرد.

 

اجزاي داربست

در اصل داربست از دو قسمت اصلي تشكيل شده است: يك لوله داربست و يك براكت داربست. در طول نصب آن بسته به نوع داربست از لوله هاي سنگين و سبك و داربست تك پيچ و دو پيچ استفاده مي شود. در زير مهمترين اجزاي اين ساختار را بررسي خواهيم كرد:

 

1- لوله هاي داربست: لوله هاي داربست معمولاً شامل دو نوع گالوانيزه و استيل هستند. همچنين ، اين لوله ها در دو نوع بدون درز و بدون درز در بازار موجود هستند ، بدون درز ايمن تر هستند. مشخصات فني اين لوله ها شامل موارد زير است

 

ضخامت 5.3-3.5 ميلي متر

 

قطر 48 ميلي متر

 

طول 6.4-1.5 متر

 

وزن 27-6.4 كيلوگرم (لازم به ذكر است كه وزن لوله داربست به مواردي مانند طول لوله و نوع مواد استفاده شده در آن بستگي دارد. لوله هاي فولادي وزن بيشتري دارند)

 

كفش اساسي: اين محصول از چوب ساخته شده است و داربست زير كفش هاي فلزي روي سطوح ناهموار قرار مي گيرد. ابعاد كفش اصلي 60 سانتي متر طول ، 25-22.5 سانتي متر عرض و 6.3-3.8 سانتي متر ضخامت است.

 

كفش هاي فلزي: اين كفش از فلز ساخته شده و در كف اصلي در انتهاي لوله داربست قرار مي گيرد.

 

تخته داربست: اين محصول در دو نوع فلزي و چوبي موجود است. اين محصولات در دو اندازه 6 و 4 متري توليد مي شوند و ضخامت آن بين 6.3-3.8 سانتي متر است.

 

Brain: اين محصول براي اتصال لوله هاي داربست استفاده مي شود.

 

روكش: هدف از اين محصول پوشاندن قسمت بيروني اتصال بين دو سر لوله هاي داربست است.

 

2- براكت داربست:

 

انواع براكت داربست

همانطور كه گفته شد ، داربست  نقاب نما سازه اي موقتي است كه در محل ساخت و ساز مونتاژ شده و پس از اتمام كار باز مي شود. اين ساختارها از دو عضو اصلي تشكيل شده اند

 

لوله داربست

داربست

براكت هاي داربست فلزي شكل هاي مختلفي دارند و كاربرد آنها در اتصال لوله داربست به يكديگر و به پشتيباني داربست است.

 

ميله اتصال شكاف دار: از اين براكت براي كشيدن دو لوله داربست در ساخت اين معايب استفاده مي شود.

 

طراحي اتاق كار در منزل

۳۴ بازديد

چگونه يك اتاق كار در منزل خود داشته باشيم؟

با توجه به شرايط جديد كار و زندگي در دنياي امروز، تعداد بيشتري از افراد در منزل مشغول به كار هستند. اما خوبست بدانيم كه شرايط محيط كار با فضاي زندگي در خانه متفاوت بوده و اين مطلب كمك ميكند تا با آشنايي با برخي نكات، فضاي بهتري را ايجاد كنيم و تاثير مثبت آن را در زندگي براي خود ايجاد كنيد؛ كه در ادامه درباره برخي نكات طراحي اتاق كار در منزل توضيح داده شده است.

8dev_m1.jpg

انتخاب مكان:

اولين و مهمترين نكته در مرحله اول است. اين فضا ممكن است يك اتاق مجزا يا بخشي از يك فضاي ديگر باشد، در هر صورت دسترسي مناسب به ورودي منزل، دسترسي به هواي آزاد، نوع ارتباط با بخشهاي خصوصي خانه از نكات تاثيرگذار در اين انتخاب اند. حواسمان باشد محيط كار دور از هياهوي مهمان، بازي كودكان و هر نوع شرايط ديگري كه در منزل شما در جريان است باشد تا بتوانيد بر روي كارتان متمركزتر باشيد؛ از طرف ديگر اگر ملاقاتهاي كاري داريد نيز، به دور از حريم خصوصي منزلتان اتفاق بيوفتد.

 

فضاي كافي به محل كار اختصاص دهيد. با توجه به نوع فعاليتتان بايد بتوانيد ابعاد مناسبي را تعيين كنيد. كار شما ميتواند توليد در انباري يا پاركينگ به وسيله ابزار آلات و يا فروش توسط كامپيوتر شخص شما باشد، از يك اتاق تا يك ميز و صندلي، بايد آزادي عمل در توسعه بيشتر كارتان را به شما بدهد.

 

راحتي و سلامتي شما در اولويت است پس ميز و صندلي مناسب با آن را در نظر بگيريد. از طرف ديگر اگر فضاي شما محدود است ميتوانيد با قفسه بندي بر روي ديوار فضاي بيشتري براي ابزار كار خود ايجاد كنيد؛ كه در اين موارد استفاده از طبقه و قفسه ها ميتواند حريم بندي فضاي كار شما را نيز بيشتر كنند.

كار در منزل به دليل ارتباطات محدود با دنياي بيرون نسبت به كار در بيرون بيشتر در معرض خستگي روانيست بنابراين استفاده از عناصر گياهي و ديد به منظره يا فضاي باز بهترين راه براي جلوگيري از آسيبهاي كار در خلوت و ساعات طولاني است. نور كافي از ايجاد خستگي در چشم جلوگيري ميكند؛ پس بهتر است از تركيب نور طبيعي و مصنوعي استفاده كنيد.

 

نظم در فضا به ايجاد نظم در كارتان نيز كمك خواهد كرد. استفاده از وسايل بدون سيم و يا روشهاي خلاقانه براي پوشاندن و مخفي كردن سيم ها و اختصاص دادن جايگاهي مانند كمدها و كشوها و طبقه براي هر وسيله براي جلوگيري از بينظمي مفيد است. نظم بخشيدن به وسايل و محيطتان امنيت، سرعت و تمركز شما در كارتان را بالاتر خواهد برد.

به ياد داشته باشيد كه اين فضا محل كار شماست؛ پس آزاديد تا آن را همانگونه كه دوست داريد دكور كنيد. از رنگ و طرح دلخواه تا انتخاب وسايل كار و دسترسي هايتان. اين نكات احساس تعلق بيشتري در شما ايجاد كرده و راندمان كاري را بالاتر خواهند برد.

 

در نهايت مهمترين نكته اين است كه با توجه به تمام محدوديتهاي موجود در منزلتان، حتما فضايي را به طور ثابت به محل كار خود اختصاص دهيد و از مزاياي طراحي اتاق كار در منزل استفاده ببريد.

 

 

كسب درآمد در منزل

۳۹ بازديد

كسب درآمد

80z7_11.jpg

جديدترين دوره كسب درآمد در منزل

 

تدريس و پشتيباني:

استوديو طراحي سالار پورايماني

 
من سالار پورايماني هستم و اين متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بيش از 12 سال هست كه طراحي جواهرات انجام مي دهم. من در اين صفحه به شما كمك مي كنم كه تنها با داشتن يك لب تاب بتوانيد كسب درآمد كنيد. اين پروسه آموزشي تنها 30 روز زمان مي برد تا شما براي كسب و كار شخصي خود آماده شويد. در انتهاي اين آموزش مي توانيد درآمد دلاري داشته باشيد.
 
  • مدير و موسس استوديو طراحي سالار پورايماني
  • سالار پورايماني طراح و صاحب امتياز برند BOGINI
  • برگزيده جشنواره طراحي طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تاليف كاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر
  • مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريكس
  • نويسنده رمان نُرت كريستي (انتشار يافته در سايت كتاب راه)

 

فيش هاى تقلبى

۳۸ بازديد

دزدي ها و كلاهبرداري هاي آنلاين

از همان آغاز تجارت اينترنتى سرقت و كلاه بردارى نيز همپاى آن شكل گرفت با وجود تمام مقابله هايى كه با اين پديده انجام مى گيرد هم چنان پا برجاست و به نظر مى رسد مهم ترين ركني كه موجب كاهش اين دزدى ها خواهد شد افزايش اطلاع مشتريان مى باشد مهم ترين روش هايى كه افراد از حساب بانكى شما دزدى مى كنند را معرفى مى كنيم :

1- فيش هاى تقلبى

 

در اين روش كلاهبرداران اينترنتى از طريق ايميل يا پيغام در قالب بانك شما براى شما قبض يا فيشى ارسال مى كنند كه در آن درخواست پرداخت آنلاين رقم كمى پول را مى نمايند فرد فريب خورده پس از وارد كردن اطلاعات پرداخت خود براى قبض تمامى اطلاعات خود را در اختيار سارقين قرار داده است حتما آدرس فرستنده را از بانك خود چك كنيد

 

2- پيشنهاد اشتراك ها،عضويت ها،تخفيف ها

 

سارقين پر مخاطب ترين و پر طرفدار ترين محصولات را ابتدا شناسايى كرده سپس با ارسال تبليغات و پيشنهاد تخفيف هاى ويژه درخواست خريد مى كنند و نوبت به مرحله خريد مى رسد و جالب اين جاست برخى اوقات حتى محصول را براى اينكه بدون دردسر كلاه بردارى كنند براى فرد ارسال مى كنند ولى با استفاده از درگاه هاى پرداخت تقلبى به تمامى اطلاعات بانكى فرد دسترسى پيدا مى كنند. سايت هاي شرط بندي كازينو آنلاين فارسي و وب سايت بازي انفجار خطرناك از اين قبيل سايت ها هستند.

 

3- پيشنهاد فروش سايت و اسكريپت

 

برخى دزدان با ترويج و تبليغ داشتن اسكريپت سايت پيش بينى با قيمت پايين اقدام به دزدى مى نمايند به هيچ وجه فريب افراد را در اينترنت نخوريد در صورت تمايل به خريد سايت و نمايندگى حتما با پشتيبانى سايت صحبت كنيد آنها شما را به بخش مربوط براى خريد راهنمايى خواهند كرد

 

4- عضويت و دريافت شارژ هاى رايگان

 

برخى افراد با ارسال اينگونه پيشنهادات و طرح هاى جذاب براى كاربر از قبيل عضويت در سايت و شارژ رايگان با واريز مقدار اندكى پول به تمامى اطلاعات شما از قبيل ايميل، پسورد و اطلاعات بانكى دسترسى پيدا مى كنند لذا هميشه براى آگاهى از شارژ هديه ها و طرح هاى ويژه هر سايتى كانال تلگرام و يا صفحه هاى رسمى آن سايت در فضاى مجازى را دنبال نماييد

 

چه كارهايى براى جلوگيرى از دزدى آنلاين مى توان انجام داد ؟

 

1- پسورد بانكى خود را هر چند وقت يكبار عوض كنيد

2- هرگز يك رمز مشترك براى بانك خود يا حساب يا ايميل خود انتخاب نكنيد

3- آدرس ارسال كنندگان ايميل ها و پيامك ها را چك كنيد

4- از تماس با پشتيبانى اجتناب نكنيد در هر زمان به هر چيزى شك داريد از پشتيبانى سوال كنيد

5- در فضاى مجازى مخصوصا تلگرام و اينستاگرام گول برخى افراد ناشناس و تبليغات را نخوريد

6- در هنگام پرداخت اينترنتى از صحت لينك درگاه پرداخت مطمئن شويد